mandag den 4. januar 2010

Udsalgssynd

Faktisk var der slet ikke udsalg i hverken Milano eller Nice, men B spottede udsalget i Zara i Monaco, da vi den ene aften var på vej tilbage til vores lejlighed i Nice - så dagen efter gik turen tilbage til Monaco (med vores MEGET tålmodige kærester ved vores side...)
Her var hvad jeg fandt på udsalg i Zara i Monaco:

Og jeg er en lykkelig dame - jeg har længe gået og ledt efter en lidt rå sort støvlet, og denne har været i mine tanker et par gange, nu er de min. De sorte ballerina med nitter er i det lækreste læder, og nitte-tern-detaljen gør dem efter min menning lidt Chanel agtige. Ballerinaerne med sløjfen var så billige, at jeg bare måtte have den med også - de sidder rigtig godt på foden.

Elsker bare nye sko!

M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar