fredag den 8. januar 2010

Nye køb til gardaroben.

Idag er dagen gået med at læse og så lige et smut ind til byen da jeg skulle til spørgetime.
Da jeg ikke havde været på udsalg tog jeg lidt før afsted og penge var hvad der blev brugt :) ups.

Jeg fik købt to kjoler, en fra H&M og en anden fra COS og så endte jeg med at købe en rigtig lækker Baum und Pfergaarden(virgin wool) kunne det blive bedre....I don't think so.
Hov jeg købte også et halstørklæde i Zara i Monaco og det er der også billede af.

Her er lidt billeder

Et billede af Zara skoene på :) og tilfreds

Dette er så den fine nye frakke fra Baum und Pfergaarden





Her er kollektionsbilledet af den :)


Kjolen fra COS er lidt svær at se, men jeg skal nok tage et billede af den på en dag

Dette er tørklædet fra Zara

Dette er et fint hjemmelavet armbånd


Dagen imorgen står på at læse fra morgenstunden :( men rigtig god weekend til alle der har og nyd den også for mig.

Knus B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar