fredag den 15. januar 2010

Lidt af hvert

Eksamen er overstået og der er nu igen tid til at blogge, JUBIII.
Her er lidt forskellige nyheder:




Jimmy Choos sexede stilleter og UGGs komfortable støvler smelter sammen i nyt samarbejde.


Når de luksuriøse stiletter fra Jimmy Choo betræder den røde løber, er det med en glamourøs elegance, som ikke umiddelbart forbindes med de brede, komfortable UGG støvler. Ikke desto mindre har de to mærker indgået et designsamarbejde, som resulterer i fem slags gedeskindsstøvler i forskellige farver.
”Udover Jimmy Choo er UGG Australia det eneste fodtøj, jeg har i min garderobe. Vi er glade for at have fundet en niche, som kombinerer det bedste af de to mærker – den legendariske komfort fra UGG med ånden fra Jimmy Choo,” fortæller Jimmy Choo designer Tamara Mellon.

Støvlerne kommer på markedet i begrænset oplag i oktober senere i år, så selv om vi higer efter varme fødder lige nu, må vi væbne os med tålmodighed lidt endnu. Du kan købe støvlerne i udvalgte varehuse samt på Jimmy Choo og UGGs egne hjemmesider, og priserne kommer til at ligge fra ca. 4.115 kr. – ca. 5.775 kr



Så er det nu man skal finde gode tilbud :)


Net-a-porter har fået en masse nye forårskollektioner og de er fantastiske, jeg er især vild med Stella McCartney



Disse sandaler er fra Jimmy Choo og er bare super lækre, gid man havde råd. Jeg glæder mig til at man kan have bare fødder igen, uhhh det bliver godt når foråret kommer.



GOD WEEKEND TIL ALLE


XOXO B ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar