fredag den 29. januar 2010

Drømme

Nå, weekenden er over os og det er skønt.
Jeg var tidligt oppe, da jeg skulle have morgenmad med på arbejde, eller det vil sige, jeg så forkert og skulle først have med i slut februar, så der var masser af mad.

I aften kommer tøserne forbi og vi skal videre på Rust, wuuhuuu jeg glæder mig til at komme lidt ud. Som i nok ved har jeg ligget syg hjemme under dynen og har nu brug for noget frisk luft.
Jeg ved ikke hvad jeg skal have på endnu.
Kl. 18:00 kommer der en og henter et par sko jeg har solgt, skønt, jeg har brugt dem en gang så nu ryger de altså videre i systemt.
Min gamle Bruuns Bazar jakke blev også solgt igår, skønt skønt skønt, så er der en anden der bliver glad for den.

Nå, men jeg glæder mig til sol, forår og sommer så man kan hoppe i kjoler og stilletter. Må nok erkænde at det er en smule koldt så man vil hellere hoppe i et par støvler og noget varmt.

Hvis det blev varmt og jeg skulle til sommerfest villle denne kjole være perfekt, men prisen er nok ikke lige til mit budget, synes dog i lige skulle se noget smukt :)

Marchesa

Embellished silk-chiffon gown
€7,753.37

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar