søndag den 10. januar 2010

Der er forår i luften.

Som sagt før, så glæder jeg mig utrolig meget til eksamen er overstået på torsdag og til at det bliver forår.
Det bliver skønt ikke at rende rundt i kæmpe bluser og varme jakker, men i stedet med bare fødder og små fine jakker.


Jeg har fået et lille crush på Baum und Pfergaarden og disse bukser er bare så fine, de er grå med swarowski sten på hver side, dem må jeg eje.
1300 kr.



Denne kjole har jeg skrevet om før og den er nu også kommet i grå, den må gerne havne i mit skab.
1400 kr.

Jeg glæder mig til at få endnu længere hår, så jeg kan få en lige så smuk hestehale som Lauran Conrad

Olivia Palermo er god til at mikse highstreet med dyre lækre mærker.
Her ses hun i et par stilletter fra Zara.

Whitney Port ser fantastisk ud på dette billede, jeg må investere i en rød læbestift til næste fest, for det ser jo alt for skønt ud


Lad sommer og forår komme og giv mig en kjole som denne, ej hvor er den bare smuk og så i nude,
 I LOVE IT

Vi må ikke glemme det fine undertøj og dette er fra H&M, fint ik!


Glæder mig til kjoler og chunky sko dette sæt er fra Topshop

Sidst men ikke mindst ringen jeg har blogget om før, den er fra YSL og er i de perfekte sommer/forårs farver
GULD + CORAL = kan kun blive fantastisk.


Pris omkring 150 Euro

Jeg vil smutte tilbage til mine fantastiske bøger og nu med lidt flere drømme om tøj :)

God søndag til alle

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar