lørdag den 16. januar 2010

Kampen om den røde hat

Idag skal jeg mødes med alle de gamle fra mit gamle arbejde og det plejer at blive et brag af en fest(sidst holdte jeg til halv tolv) - ups.
Kampen om den røde hat, er fordi vi altid skal have Tequila, den med den røde hat....ja ja jeg ved det, men det er skide skægt.
I aften skal der gives gas, jeg er færdig med eksamen og har læsefri i 14 dage wuhuuu.

Jeg har brugt dagen idag på at hjælp emin søster med at flytte og puha, jeg kan mærke det i ryggen, og vi er ikke færdige imorgen skal det hele samles, mig og mor, men det skal nok gå.

Iaften skal jeg have min nye cos kjole på og min Jimmy Choo halskæde :)
Billeder kommer senere(imorgen), da jeg endnu ikke har fået tøj på og snart skal afsted og det er altid mig der kommer for sent.

Men god weekend til alle.


B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar