onsdag den 20. januar 2010

Ønsker og et lagersalg

Så er jeg tilbage, det har været lidt hektisk da min søster lige er flyttet og har ikke lavet andet end at arbejde og flytte de sidste par dage, men igår flyttede hun ind og det er bare blevet så fint.

Nedenunder er der et par ting jeg har et lille fint øje til, men nok ikke penge til :(

Denne skjorte er fra By Malene Birger 1299 kr.


Denne t-shirt er fra 3.1 Phillip Lim og kan købes på ww.youheshe.com


Denne Acne kjole syntes jeg er så fin og den fås også i koral, mener den står til 1299 kr.

Der er prikker overalt for tiden og denne kjole er bare rigtig smuk, den er også fra 3.1 Phillip Lim

Christian Louboutin laver de smukkeste stilletter og disse ville passe til alle mine sommerkjoler

Jeg mangler en fed lav rå støvle og havde jeg 2600 kr. ville disse være i man gardarobe, de er fra ACNE

Denne hårbøjle er rigtig fin og den skal bruges til sommer, den er fra Jewlscph og koster 399 kr.


Sidst men ikke mindst, endnu et lagersalg



Rigtig god dag til jer alle

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar