lørdag den 26. december 2009

Nice & Milano

Først vil jeg sige velkommen til vores nye medlemmer af bloggen :)
Når det så er sagt, så går turen først til Milano imorgen kl 14.30 hvor vi (M & Jeg og vores bedre halvdele) skal være i to nætter :) Derefter går turen til Nice hvor vi skal fejre nytår og nyde det gode vejr(16 grader pt)
Jeg sidder stadig ved computeren og læser og bliver også nød til at tage bøger med derned, da eksamen ligger lige rundt om hjørnet, men der skal nok blive plads til lange ture og god shopping
The sale has startet og det skal udnyttes
Jeg tager min computer med, men ved ikke om jeg får adgang til internet ellers se vi i det nye år, hvor jeg forhåbentligt kan vise mine nye køb frem og nytårsoutfittet.


MILANO




NICE




Vi ses i 2010

B

1 kommentar:

  1. Tak - og rigtig god tur! Håber I får det helt fantastisk! Glæder mig til at se billeder af jeres nytårsoutfit og jeres shopping-fund!
    Kys kys fra Diana

    SvarSlet