onsdag den 23. december 2009

Dagens 23.December og indlæg nr. 200 :)

Så er vi rundet indlæg nr. 200 og hvor er det hele bare gået stærkt.

Når men jeg sidder stadig i nattøj og sidder og læser til eksamen :( ville hellere nyde december.

Jeg ønsker mig en lædernederdel og denne fra Designers Remix er rigtig fin. Den koster 248 pund, da den er på tilbud og kan købes her.






UDSALG

Det skal også lige tilføjes at My-wardrobe.com har udsalg nu og næsten alt deres Malene Birger er nedsat med 70 %, ligeledes har Matchesfashion.com startet deres udsalg, hvor der også er mange lækre sager.

Zara er også i år gået igang før tid og de har også udsalg, puha, der er mange ting som frister, men da turen om lidt gå tl Milano og Nice må jeg hellere blive hjemme. Jeg skal dog lige ud og købe det sidste, en lille ting til M og min søster :)


Glædelig lillejuleaften til alle :)

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar