tirsdag den 1. december 2009

Advents gave :( og ny telefon :)

Først vil jeg starte med at sige GLÆDELIG 1.DECEMBER
Den mest hyggelige måned hele året.


Jeg har siddet indtil nu og læst, men pludselig ringede det på døren....kan i gætte hvad det var?
Juhuu, det var min adventsgave fra min dejlige kæreste.
Ind i soveværelset og prøve, men hvad nu...den er for stor :( total øv, så nu skal den sendes tilbage.

Jeg har dog evt. fundet et billigt alternertiv fra H&M der er på udsalg til 249 kr.


Denne er fra Topshop.

Denne er fra H&M


Nå men nok om det, nu venter jeg spændt på en ny pakke.
Igår bestilte jeg en ny telefon, jeg er enig med mange om at Iphonen er super fed, men synes nu også at der findes gode alternertiver, og eftersom man er studenrende må man jo se om man kan finde noget i en anden prisklasse.

Som i mok husker postede jeg en Samsung i lyserød for nogle dage siden, men den kostede 999 kr. med abbonnement så det blev ikke den.
I stedet er det blevet denne lyserøde Samsung til kun 299 kr. Weehii billigt, det kan vi li'.
Det er en S5230 og den kan også købes uden håndjern til 1369 her.



Jeg vil gå tilbage til bøgerne, men lover en dagens senere

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar