torsdag den 3. december 2009

Jeg ønsker mig, den, den, den, den, den, den, den, den............


Nå, ikke nok med at jeg fik mig to kopper kaffe med M imorges, så kommer der lige en lille overspringshandling efter kun 6 sider : / pinligt.
Nå men jeg fandt alt dette lækre på net-a-porter igår, men det er ikke lige i min prisklasse.
Måske hvis jeg vandt i lotte.......men det sker nok aldrig.

Stilletterne er fra Christian Louboutin og tasken fra Bottega Veneta

Den første kjole er fra Day Birger et Mikkelsen og den anden fra Marcus Lupfer


Skoen er fra DVF og kjolen fra MaxMara

Denne kæde er fra Zoe & Morgan


Post Danmark har i år været ude og sige, at alle dem der skriver til julemanden vil få et svar.
Måske jeg skulle skrive til ham....det værste der kan ske er at han siger det er finanskrisen og må prøve igen næste år.


Glædelig 3. december

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar