onsdag den 2. december 2009

Jimmy Choo og ny mobil

Så kom alle mine pakker endeligt, juhuuu.
H&M, hvor jeg fik mine Jimmy Choo ballarina, sandaler og halstørklæde.
Sandalerne er dog lige en tand for små, så er er blevet sat på trendsales, hvis der var nogen der skulle få lyst til at købe inden de ryger tilbage.
Som i kan se nederst så kom min nye mobil også med posten og den er bare så fin.



Dette er så mit skrivebord, det er super rodet da det jo er eksamenstid.
Og så har min farmand lige ringet, han kommer forbi til kaffe :) og det kan man jo ikke sige nej til.
Min søde kæreste fik købt noget lækkert kaffe med hjem igår, med kanel smag, mumelum.


De næste to billeder er egentlig bare taget fordi vejret var så smukt igår :)
Dette er Jesuskirken

og dette valby langgade

God læselyst til alle og glædelig 2 december.

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar