onsdag den 28. oktober 2009

Onsdags drømme - Nuecph

Så er det onsdag og jeg har fundet lidt som godt måtte komme forbi mit hjem :)
Jeg har idag været inde på www.nuecph.com, hvor jeg har fundet alle tingene idag.
Det er en super hjemmeside, med masser af rigtig gode sager, de har også en lille butik på Gammel Kongevej som strækt kan anbefales.


Dette er nogle rigtig søde trusser, tror måske bare ikke de er så praktiske under bukser.
Dette tørklæde har jeg også forelsket mig i, for som alle andre er jeg blevet lidt hooked på dyreprint denne sæson.
Rika 900,00 kr.

Dette lille fine armbånd er rigtig fint og vil passe rigtig godt til mit sorte med stjernen.
Jeg synes også det er en rigtig god gave til en god veninde eller søster, så mon ikke min søster skal have et i år ?


Denne kjole er nue's eget design og farven er bare så flot.
Jeg vil bruge den til nogle rå støvler og en læderjakke og hvis det skal tones lidt ned, med en cardigan og evt. en masse halskæder.



Disse støvletter fra Givenchy er bare så lækre og super super flotte, men prisen er også derefter de koster nemlig 5900 kr. som jeg synes er en del :(
men flotte, det er de.

Men gå selv ind på www.nuecph.com og find dit næste køb :)

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar