torsdag den 8. oktober 2009

Hunter gummistøvler


Jeg havde ellers svoret, at jeg ikke skulle have disse gummistøvler, men jeg er en cykelpige og cykler alle steder hen.

Jeg har ikke noget imod kulde, men jeg hader regn og blæst, især når man skal op på cyklen.

Længe har jeg ledt efter gummistøvler der ikke var hunter, men kunne ikke rigtig finde de rigtige.

Så gik jeg på nettet og begyndte at søge, og fandt hjemmesiden :




her kan du få de famøse Hunter gummistøvler til den nette sum af 460 kr. inkl. levering til DK, og det må siges at være en god besparelse, da de herhjemme bliver solgt for 799 kr.


Så jeg må desværre indrømme at jeg nu bliver ejer af Hunter gummistøvlerne, men jeg glæder mig nu til at kunne cykle i regnvejr uden at få våde ben og fødder :)


Som en sidste ting, så skal det lige siges at de fås i alverdens farver, men jeg købte nu mine i sort.

Der er ikke noget at gøre, jeg er født sortpige, og elsker alt hvad der er sort :)
Og til dig M så håber jeg at turen til Barcelona bliver fantastisk, med masser af nye køb til gardaroben ;)
B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar