mandag den 19. oktober 2009

Back in DK


Så er jeg tilbage i København efter en forlænget weekend med kæresten i Berlin.
Det er altid dejligt at komme lidt væk, men jeg var desværre ikke lige så heldig med vejret, som M var. Det var hunde koldt, og tro det ikke men faktisk koldere end herhjemme og så regnede det næsten hver dag. Men vi var varmt klædt på, så det rørte os ikke.
Turen gik også forbi Zoo, hvor vi var inde og se Knut, han er jo blevet en stor dreng :) og løverne fik vi også set på tæt hånd, de var inde i deres bure hvor man så dem helt tæt på.
Der var et pænt skilt, hvor der stod at man skulle passe på, da løver kan sprøjte med urin ud af burene ??... er dette sandt ?
det mente min søde kæreste ikke, han mente at de bare tissede i buret, men efter kun få sekunder får vi løvens ''numse'' at se og wubti så var vi sprøjtet til med urin......dejlig måde at starte dagen på.
Vi fik gået op og ned af alle gader og stræder og fik set en masse, utroligt nok fik jeg ikke købt noget, overhovedet, men vi fik os en ny kaffemaskine som jeg glæder mig til at smage i aften :9
Det er super nemt, man putter bare en kapsel nespresso i alt efter hvilken styrke man har lyst til og wub wub så er der kaffe :) mmm
B



Ingen kommentarer:

Send en kommentar