fredag den 16. oktober 2009

Efterårsvejr

Jeg synes godt nok vejret er blevet koldt og vådt hurtigt i år - det er specielt hårdt, når man lige er kommet hjem fra 25-30 grader i Barcelona.
Men nu er jeg hjemme, så er det med at skifte de bare ben ud med noget praktisk efterårstøj.

Jeg er helt vild med Hunter/Jimmy Choo gummistøvlerne i krokodillelook - de er så seje. De koster 2.200 kr, men ved faktisk ikke, om det kun var en støvle der blev lavet i sommer. Sådan et par ville jeg rigtig gerne eje i hvert fald.

Normalt synes jeg ikke ligefrem, at regnfrakker kan var smarte - men den her regnjakke, ville være perfekt til en dag som i dag .Kraven kan slås op som hætte, det er smart. Den er fra mærket Nör og koster 1.799 kr.





Jeg vil bruge weekenden i sommerhus i Nordsjælland, så gummistøvler og regnjakke er nok det mest passende tøj.
Rigtig god weekend.
M




Ingen kommentarer:

Send en kommentar