mandag den 19. oktober 2009

Mandags ønsker

Vi har vidst alle vores små stunder, hvor vi dagdrømmer og håber på at der pludselig en dag kommer et brev eller et opkald....du har vundet i lotto, nej det løgn...juhuuuu. Men jeg tror jeg må nøjes med at drømme videre. Og kender i det, når man ikke har penge er der så mange ting man gerne vil have fingrene i :( her er noget af det jeg ønkser mig denne mandag eftermiddag:

En skøn taske fra Rika, hvor jeg kan putte alle mine tunge bøger i, når jeg cykler ind til studiet.
Pris 2200 kr.
Et rigtig fint armbånd til 560 kr. på youheshe.com Baum und Pfergarten kjole til 1500 kr. den er bare så lækker og den kunne jeg godt tænke mig at have på, på torsdag når jeg skal ud og fejre min kæreste på Restaurant Herman.


I Berlin indså jeg hvor koldt det kan blive og det er derfor nødvendigt med nogle gode støvler, især hvis man også skal gå meget, disse fra Anna Sui er jeg helt forelsket i, de koster 2200 kr. og kan også fås i en beige farve med pels, som også er super skønne.



og ikke at glemme den klassiske Acne støvle som er rigtig god til alle mine kjoler. Nu hvor det er blevet koldt, vil jeg gerne have nogle lækre støvler der passer til :) disse koster 3000 kr.






Varme øre er SÅ vigtigt :) og denne hue er bare så fin. Den koster 500 kr




og sidst men ikke mindst skal jeg have en masse bluser, der kan holde mig varm og denne fra 3.1. phillip Lim er bareså fin og så er der nitter på :)

Ej hvor ville jeg gerne vinde i lotto :)



B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar