onsdag den 24. marts 2010

Selvforkælelse

Som det nok kan ses på mine manglende blog-indlæg i øjeblikket, så har jeg vildt travlt lige pt. Både arbejde, studie og frivillige tjanser trækker tænder ud!
Derfor var jeg i sidste uge en time i himlen lige her:
The Skin Lounge ligger på Nørrebro, i Guldbergsgade 9 - og jeg har ALDRIG nogensinde fået så dejlig en ansigtbehandling.
Jeg havde længe godt kunne tænke mig at prøve produkterne fra REN Skin Care, så det er perfekt, at The Skin Lounge bruger netop de produkter.

Jeg blev absolut ikke skuffet - min hud var meget, meget lækker, frisk, sund og rask efterfølgende. Specielt denne Serum var et hit:
Den duftede helt fantastisk og gjorde min hud babyblød.

Jeg kan varmt anbefalde The Skin Lounge på Nørrebro og bestemt også REN produkterne, der med fordel kan købes i England eller via deres engelske hjemmeside, som du kan finde her.

M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar