mandag den 15. marts 2010

Hvis økonomien ikke vil det samme som mig

Ofte vil min økonomi ikke det samme som mig, jeg har set et smukt stykke tøj eller en fantastisk sko, men min økonomi råber af mig inde i hovedet, NEJ NEJ NEJ.

Jeg tror de fleste har oplevet dette, især når man som man mig er på SU.

Men der er en ting der redder mig gang på gang, det er alle higstreet butikkerne, som er virkelig gode til lave nogle lækre ting, H&M, Zara, Topshop osv.

Af en eller anden grund lykkedes det altid H&M, at frigive nogle af deres kollektioner før tid ?
Man kan således lige nu, på deres webshop finde små dele af The Garden Collection, som først skulle frigives 25. marts.

Jeg har været på webshoppen og fundet til lækkert :)





Alt dette kan findes på www.hm.com/dk

Rigtig god dag til alle( min er startet med en boremaskine )

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar