onsdag den 10. marts 2010

Buksedragt



Det bliver varmere og varmere for hver dag der går.
Mange siger at forået starter rigtigt den 20/21 marst og det giver jeg dem ret i ( da jeg selv har fødselsdag den 20 marts )  :)

Når men så skal man jo til at gå med lidt mindre tøj og finde alt det frem man ikke har set hele vinteren, og det er jo fantastisk.

Buksedragten var et stort hit sidste år og bliver det også igen i år, den er at finde alle steder og de fleste designerer og highstreet butikker er allerede kommet med deres bud på hvordan deres ser ud denne sæson.

Her ses den, hvor man dresser den op med stilletter.

Denne fra Stella Nova købte jeg selv sidste år på udsalg og jeg glæder mig til at bruge den igen.
Dette er også et eksempel på at dresse den lidt ned med et par flade sko.
Det er nok den sidste måde jeg vil bruge min på, og hvis pengepungen tillod det med de smukke Miu Miu ballerinaer nedenunder.
Miu Miu Ballerina :)

Denne kjole fra DVF kom med, da jeg synes den er fin.
I know i'm a dressaholic, men hvad kan jeg sige det er smukt og enkelt og jeg er bare og bliver en kjole pige.


B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar