onsdag den 2. september 2009

Nyt til klædeskabet ;)

Jeg mødtes inde i byen med min søster igår, og som altid blev der brugt for mange penge.
Som en rigtig søster tur stod dagen på shopping og kaffe :)
Og som jeg skrev i mandags, kom jeg til at bestille de lækreste stilletter, Toklum og det skal siges at jeg hentede dem idag og de passede perfekt.

Her er det jeg fik købt igår

Ballerina fra Zara til 329 kr.
En tunika fra Gina Tricot, alle kostede 199, men denne stod til 129 kr. så det fik jeg den til :)

Og hvis man ikke har opdaget det, så har butikken Pico, der ligger østerbrogade, åbnet endnu en butik på grønnegade og dette er til stor glæde for os der elsker pige dimser.
Jeg er især glad for mit nye pistol spænde.

Nu vil jeg smutte til Berlin og vender tilbage mandag, forhåbenligt med masser af nye sager.
B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar