mandag den 7. september 2009

Nye fund og tilbage fra Berlin

Så er jeg tilbage på arbejdet efter en super weekend i Berlin. Men selvom der arbejdes, skal der også lige være tid til at blogge lidt.
Jeg faldt over disse lækre sager.
Blazer/jakke fra Rika, youheshe.dk til 2000 kr.


En lækker blazer, som har nogle fede detaljer.
Den fås på asos.com til 159 pund og er fra Reiss.

Igår aftes kom jeg så også hjem fra en fantastisk tur i Berlin som jeg var på sammen med M(min blog-partner), og der blev også købt lidt godt ind til gardaroben (kommer senere) :)
Det blev blandt andet til en ny læderjakke fra Zara og en lækker cardigan med korte ærmer.

Og ikke nok med det, så tager jeg til Berlin igen i næste måned, M har givet mig gode fif så nu ved jeg hvor jeg skal shoppe og spise god mad.

Det var min første gang i Berlin og det kan stærkt anbefales, med god mad, gode shoppe muligheder, flot arkitektur og en super stemning.

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar