lørdag den 19. september 2009

Lidt nyt til gardaroben.

Så er det ved at være lidt siden at jeg har shoppet alt det her, men jeg har lavet tusind andre ting, så det er gået lidt langsomt med at få det lagt ud.
Her er de nyeste køb, som er lidt modebøger fra amazon.co.uk, hvor man kan finde alt og det er super billigt nu hvor det engelske pund er lavt.
Læderjakken fra er Zara, er mit køb fra Berlin turen, M overbeviste mig om at jeg skulle købe den, og nu elsker jeg den. TAK M

Blazeren med ansigter og skrift var jeg på udkig efter i Berlin, men kunne ikke finde den, endelig fandt jeg den i Zara inde i byen :) dejligt

Denne cardigan fra Zara er endnu et køb fra Berliner turen og den er skøn til alt fra kjoler, nederdele og bukser.

Jeg har også længe ledt efter nogle nye støvler og der er rigtig mange fede lige for tiden. I kender det sikkert, man ønkser sig en ting og når den er købt ønsker man sig den næste, og nu ønsker jeg mig de næste støvler. Jeg er sikker på at de nok skal blive brugt flittigt dette efterår og vinter.
De er fra Magasin's egen kollektion, og eftersom jeg har mine tanter på besøg fra Scotland fik jeg 10 %(det får turister lige for tiden).
Jeg har været til lækker brunch og skal nu til middag med min kærestes læsegruppe. (håber det er lækker mad)
God weekend til alle, også til dig M og må du få en dejlig fødselsdag imorgen og ligeså lækkert vejr som idag.
B





Ingen kommentarer:

Send en kommentar