tirsdag den 29. september 2009

Lidt nyt :)

Igår var jeg inde i byen for at få en vaccination, og da jeg havde lidt tid inden jeg skulle til undervisning gik min tur nu videre til butikkerne. Det er ikke nemt at have undervisning midt i byen, da man bliver fristet af alle de lækre sager, der er i highstreet butikkerne.
Og denne gang var ingen undtagelse.
Jeg fik købt disse to bluser fra Zara som jeg allerede er meget glad for og så fandt jeg også min vinterjakke, men den må vente lidt endnu, da turen går til Berlin om 2 uger :)

Det blev også tid til at få lagt billederne ud af mine nye Billi Bi støvletter som allerede er kommet i brug. Og jeg er blevet så glad for dem allerede, der er en smule plateu foran så man kan vandre i dem hele dagen, selv en lang shoppedag i byen, det er bare lækkert.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar