lørdag den 4. februar 2012

London :)

Lige nu befinder M og jeg os i London, så dette er et planlagt indlæg.



Vi har pt. ingen planer og skal bare hygger/shoppe og spise god mad.

En ting er sikker jeg skal forbi Zara - af en eller anden mærkelig grund føler jeg man må shoppe mere når man er på ferie :)

Her er nogle af Zara's nyheder og noget af det jeg skal kigge efter.


Jeg skal have mig noget med blomsterprint - jeg synes simpelhent det er så fint

Denne kjole ville jeg bruge med nogle lidt mere rå sandaler


Super fin blazer ala Chanel


Et par fine men afslappede bukser

Jeg er vild med de rå sandaler

Det ses ikke helt tydeligt, men der er et fint print på disse busker, som også findes i sort

Sidst så skal der nogle farverige tasker ind i sommergardaroben.
Denne koster kun 329 og der er plads til både mobil og nøgler samt en lille pung.

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar