onsdag den 13. oktober 2010

Something new and something old

1 dags arbejde tilbage og så skal jeg 9 dage til Scotland og jeg glæder mig rigtig meget. Væk fra alt og slappe lidt af i det skotske højland. Det er derfor meningen at jeg skal spare lidt, da turen næste gang går til London, mennnn det går ikke helt som planlagt.

Denne fine bluse fik jeg med hjem forleden, da min vejleder udsatte vores møde i to timer.
Den er fra Zara, hvor ellers og er rigtig fin.




Her er så nogle køb jeg har gjort hen over sommeren og lidt her i efteråret som jeg vidst ikk ehar fået vist.
Skjorter er jeg blevet rigtig glad for og har fået købt disse alle fra Zara fra 199- 299 kr.



Og blazeren har jeg før vist og jeg kunne ikke lade den hænge, den er faktisk også på idag :)


god dag til alle

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar