mandag den 4. oktober 2010

lidt forskelligt

Kappen er et hit denne vinter, men hvad siger I? Jeg kan ikke selv finde ud af hvad jeg synes, det betyder nok at den ikke skal ind i min garderobe endnu.


Om to uger tager jeg til Scotland og statement halskæder er noget jeg skal se efter.
Denne er fra Net-a-porter.com


Jeg har lige købt en kjole som denne fra H&M til 99 kr. nu mangler jeg bare den beige Zara blazer som jeg har blogget om tidligere.



En anden ting der lige skal have min og din opmærksomhed er figaros bryllup. Fantastiske smykker,
jeg føler mig som et barn i Fætter BR hver gang jeg går forbi


denne clutch er fra Vanessa Bruno og lavet i noget flettet læder, super smuk og fås på net-a-porter.com

Sorte kjoler kan jeg ikke få for mange af og denne er fra Vanessa Bruno, kan købes på net-a-porter.com


sov godt :)

B

2 kommentarer:

  1. Really pretty things! That clutch is super cool, so nice for a night out with friends.
    All the best
    Midnight Couture Girls

    SvarSlet
  2. Jamen den øverste jakke er lidt lækker, dog ikke særlig praktisk. Farven er skøn, men hvis denne vinter bliver ligesom sidst, er det måske ikke den bedste ide at bruge penge på den! :)

    Mvh. lineandree.blogspot.com

    SvarSlet