tirsdag den 6. juli 2010

Lidt ønsker og lidt nyt

Mary Kate og Ashley Olsen har den fedeste stil og jeg er især vild med de røde læber(der kommer en læbestift med hjem idag) og Fendi tasken.
Den er lige nu på tilbud til 8300 kr. på matchesfashion og må gerne kommer hjem til mig.

DEN ØNKSER JEG MIG



Dette er en ny sag der kom med hjem for et stykke tid siden og er bare så fin når den kommer på.
Den er fra Monsoon og kostede 340 kr.
Fede fede støvler fra Jil Sander, perfekte til efteråret og i stedet for alle gardenia og mentor skoene som er på gaden(har dem selv)



Idag har jeg fri og familien kommer hjem fra ferie så der er masser ting der lige skal ordnes.

God dag til alle og god tur til M som tager til Berlin. Er jeg misundelig, nej nej slet ikke ;)

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar