torsdag den 1. juli 2010

Julie Wettergren lancerer webshop

Julie Wettergren lancerer webshop
Gode nyheder til alle, der elsker smykker: Den danske smykkedesigner Julie Wettergren lancerer webshop d. 1. august 2010.
På nuværende tidspunkt er det københavnerne, der er de heldige, da smykkehåndværk af den danske designer Julie Wettergren sælges i butikken Wettergren & Wettergren, der har adresse i hovedstaden - i Læderstræde nr. 5, for at være helt præcis. Men fra den 1. august i år, bliver der også en virtuel adresse, og dermed bliver Julie Wettergrens smykkekollektionere mere tilgængelige for alle. Til ALTfordamerne.dk fortæller hun:
“Jeg besluttede mig for at lancere en webshop for udvide min kundekreds til mere end københavnerne, for der er stor interesse for mine smykker, og jeg vil gerne nå ud til så mange som muligt. ”

Om Julie Wettergren

Smykkedesigner Julie Wettergren arbejder i både forgyldt sølv og ægte guld samt ædle stene a la akvamarin og røgtopas. Smykkedesignet udarbejdes på hendes værksted i København, hvorefter de bliver håndlavet i Indien.




B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar