lørdag den 3. april 2010

Ny garderobe og lidt til

Jeg nyder i øjeblikket et par dage i det Sønderjyske - og i dag har jeg brugt tiden på at surfe lidt rundt på nettet.
Min kæreste og jeg har længe ledt efter ny opbevaring til vores tøj og sko i soveværelset, og nu har vi endelig fundet ud af, hvad vi skal have:
Vi har bestilt to af de smukke, smukke sorte Loop garderobestativer fra Hay - og vi kan allerede hente dem på tirsdag, hvilket er fantastisk.
Og i dag fandt jeg et helt vildt godt tilbud på 3 numre af Bolig Magasinet + Miss K Lampe designet af Philippe Starck - 799 kr, det kunne jeg ikke stå for. Så nu flytter denne smukke lampe snart ind i mit soveværelse:

Og som den "sko-elsker" jeg er, så skulle mine sko jo også have nyt "hjem", så på en tur i ikea fandt jeg disse skokasser:
 Så nu bor mine 12 yndlingspar godt og trykt  - og det ser super flot ud.

Rigtig god påske
M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar