tirsdag den 13. april 2010

Næste i New York fortælling

Så kommer næste kapital i min New York tur.
Som sagt før blev der ikke shoppet meget, men lidt blev der til.

Dette første billede siger sig selv, jeg fik købt en del undertøj på turen og lidt dufte, de har nogle lækre body mist. 6 styk for 30 dollars, kunne det blive bedre :)


Denne jakke købte jeg i Zara
Denne ring købte jeg i en lille bod omkring the meatpacking district
Denne hat blev det også til og den blev fundet på Penn Station til 10 dollars, og den var der vist andre end mig, som ville have fat i, jeg blev i hvert fald stoppet et par gange :)
Denne stofpose er købt hos marc by marc jacobs
Disse øreringe blev det også til og så købte vi to t-shirts til vores New York Knicks basketkamp vi var inde og se i madison

Det er ikke blevet til meget mere, købte også jeans og en lyserød bluse men det kommer alt sammen senere så snart det er på.


B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar