tirsdag den 22. maj 2012

Et strejf af blåt

Jeg gik lidt tidligere fra arbejde igår (kl. 16 - tidligt for mig) og tog forbi byen for at vindues shoppe lidt.

Jeg fik ordnet en masse ting - afleveret et par bukser, fik indløst min værdikupon til Sephora og fik en gratis neglelak og så fik jeg pudset mine ringe så de ståler igen.

Jeg var også forbi yndlingsbutikken Zara, hvor jeg altid kan finde mindst 10 ting jeg gerne vil have med hjem i gardaroben og igår var ingen undtagelse.

Da jeg skal til USA til sommer prøver jeg at spare lidt op, men det er ikke nemt og med udsalget rundt om hjørnet må vi se hvordan det går.



Denne kjole koster 579 kr. og er i 100 % silke



Blazeren koster 799 kr. og jeg er vild med den turkise farve




Sidst mangler jeg en taske i en mellem størrelse og denne rosa med sølv nitter er rigtig fin.
Den koster 679 kr. og er i læder.



B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar