onsdag den 11. april 2012

Manchester

Så er påsken slut og det er tilbage på job. Jeg nød min påskeferie i en anden del af England end jeg plejer, nemlig Manchester, Liverpool og York - og jeg kan kun anbefale det - det er nogle super fede byer.

god mad
masser at se
gode shoppe muligheder
god mad
god stemning

Som alle andre byer har Manchester et eye og jeg skulle da lige have et kodak moment foran.



Vi havde godt vejr alle dage. Byen er fuld af gamle bygninger, da den i sin tid var en rigtig industri by.

Mums traditionel english breakfeast

Vi var også en tur forbi Harvey Nicolas

Frokost på Pret - de har gode sandwich

En ice latte på Starbucks

Jeg prøvede de grimmeste solbriller i Urban Outfitters

Vi var selvfølgelig også forbi Man United stadion

Vi sluttede turen af på Jamie's Italien.
Det var en super fed restaurant indretnings mæssigt og rigtig god mad.

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar