mandag den 26. marts 2012

Fantastisk weekend

Så er jeg tilbage på bloggen efter en uge og weekend med en masse dejlige mennesker. Jeg fejrede fødselsdag ikke mindre end 3 gange.

Først med kæresten og familien, derefter med min familie og kærestens familie og sidst med alle mine dejlige tøser.

Her er nogle af de fine gaver og dejlige stemningsbilleder

Jeg fik disse smukke øreringe fra Æstetik og de er allerede i brug :)

Ringen med diamanten fik jeg af min søde kæreste - den er fra Milas


Af mine forældre fik jeg disse fine lysestager fra Menu

Jeg fik også en masse Kiehl's produkter som jeg elsker

Af svigerfamilien fik jeg denne fine mulberry pung til nøgler - elsker farven

M kom med disse fantastisk smukke blomster - Tak søde :)

Min søster laver selv øreringe og jeg fik omkring 5 par - de er utrolig smukke og enkle.
I fredags fik familien lagkage fra La Glace og den var bare god.
Det var en æblekage/lagkage


Mums

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar