tirsdag den 15. november 2011

Planlagt

Så er mine næste 3 rejser planlagt, Madrid til nytår, London til februar og USA roadtrip til sommer 2012.
Jeg skal derfor til at spare lidt sammen og prøver ikke at shoppe for meget, selvom det engang i mellem kan være lidt svært.

Jeg har derfor besluttet mig for, at jeg ikke må shoppe før udsalget er startet - håber det starter snart :)

Jeg har allerede nu udset mig forskellige sager som jeg skal på jagt efter :)

Kjoler i massevis - jeg elsker kjoler og man kan nemt dresse dem op og ned

Malene Birger 1999 kr

Cos 89 euro

Cos 89 euro

Cos 89 euro

Malene Birger 2499 kr
Smukke silkebluser

Day 1499 kr.
Fine blondebluser

Rosemunde 499 kr.
Stibet bluser går man heller aldrig galt i byen med

Cos 59 euro
 Varme bluser her til vinter
Day 1699 kr.

Mindre tasker til at tage over skulderen og på skå
Decadent 1200 kr.

Marc Jacobs 596 euro

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar