mandag den 3. oktober 2011

ikke alt

Det er ikke altid jeg beholder alt hvad jeg køber på nettet. Nogle gange kommer det og så sidder det forfærdeligt. F.eks. den bestilling jeg viste fra Zara sidst, den røg tilbage.

I stedet for er der røget to bluser ned i kurven fra COS på deres hjemmeside, som er billigere end i butikken, da det er i Euro :) juhuuu.

Jeg har en del bukser og kjoler, så det jeg faktisk mangler er bluser, fine bluser og almindelige bluser, da jeg altid har krise om morgen.
(faktisk mangler jeg også cardigans og varme trøjer, men det bliver næste gang)

Her er hvad der røg i indkøbskurven:

Denne bluse har jeg prøvet for lang tid siden, da jeg var med min mor i byen og har tænkt på den siden. Nu er den endelig røget med hjem. Den koster 59 Euro

Jeg elsker puf ærmer og har ikke set denne før i Cos, så nu prøver jeg og se om det er noget. Ellers ryger den jo bare tilbage :) den koster 49 euro.

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar