søndag den 4. september 2011

søsterdag

Igår stod dagen på en hyggedag med min søster, hvor vi tog ind til byen og brugte alle vores penge :)

Til min store overraskelse fandt jeg en del jeg gerne ville have med hjem, men det var ikke det hele der blev købt.

Her er hvad der kom med hjem:

Line&Jo 399 kr.
Den var allerede i brug igår, da jeg var til 30 års fødselsdag.

Denne silkebluse har jeg også i hvid og jeg elsker den.
Den grønne farve er helt fantastisk på. Min søster købte den samme og den var virkelig flot til hende.
Zara 459 kr.

Jeg har længe manglet en nederdel, der ikke er for lang, ikke for kort og i et lækkert materiale.
Vupti, Zara kan bare det der. Denne nederdel er fra Studio kollektionen. Det var min søster, der fik øje på den og tak for det søster, for den er jo bare så fin.
Zara 459 kr.

Jeg manglede også et par leggins, som kunne bruges til oversize bluser og kjoler.
Disse er fra Zara og koster 279 kr.



Her er hvad der skal med hjem i næste måned:










Ikke det hele, men bare lidt af det ;)
B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar