lørdag den 12. marts 2011

Ønsker og lidt nyt



Endelig er vejret blevet bedre og man kan mærke at foråret er rundt om hjørnet.

Zara har fået rigtig mange fine ting i alverdens farver.

Nedenstående bluse er mit nyeste køb til 299 kr.

Resten er alt fra Zara og kan købes på zara.com

Jeg er især vild med disse ballarinaer og de skal hjem i min gardarobe når penge-julemanden kommer forbi min konto

En hvid kjole fra Zara's studio kollektion, perfekt til brune sommerben og fine sandaler
En orange bluse til ens kedelig bukser = fresh
Det er svært at se, men denne sandal er lavet i samme materialer som ballarinaen og er virkelig fin.
Jeg er vild med sort og måske skulle min nye bluse i brug på denne måde i aften, eftersom blusen har fundet vej hjem til mig.
En lækker kimono, ikke dårligt
Og sidst men ikke mindst en lækker læder taske i en fantastisk farve. Den fås også i Beige og koster 899 kr.

I love it all

God lørdag til alle.

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar