tirsdag den 14. december 2010

Udsalg

Julen er ved at være op over os, hvilket betyder at der også snart er udsalg :)

Her er nogle af de ting jeg har planlagt at gå efter


Knitwear
Denne er fra Day Birger et Mikkelsen og fås også i en lækker brun.
Malene Birger

Malene Birger

Malene Birger

En lækker frakke kan man jo altid bruge
Denne er fra Malene Birger - der skal jeg i hvert fald ind :) elsker hele kollektionen

Klassiske pumps kan man aldrig gå galt i byen med.
Disse er fra Christian Louboutin.
Nu når jeg tænker over det, så mangler jeg faktisk et par i farven nude

Clutches er noget jeg elsker i alle farver og denne fra YSL er klassisk og fin. Jeg ville nok købe den i en anden farve end sort, som ellers dominere i gardaroben

Denne er fra Lanvin og jeg er vild med farven.

Denne er fra Mango

Lange støvler er også noget jeg mangler og dette er derfor med på listen over ting der gerne må købes på udsalg.

 jeg gerne også gerne have en sort lædernederdel.



Og så skal der et par nye converse med hjem til gardaroben.

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar