fredag den 17. september 2010

....i wish

Undervisningen er slut for idag og jeg kan nu næsten holde weekend. Dagen kommer til at gå med speciale skrivning og det gør weekenden nok også, da jeg nu er kommet igang og kan mærke en lyst til at få skrevet lidt :)

Jeg kan mærke at det er ved at blive lidt koldere udenfor og mine tær og også godt gemt i sutterne så de ikke fryser. Derfor faldt jeg over disse støvler fra Anna Sui på youheshe.com, de virker så behagelige og dejlig varme. De koster 2800 kr. og det kommer ikke i gardaroben denne sæson da jeg købte vinterstøvler sidste år.
Men fine det er de og et godt alternertiv til UGG



Rika laver også nogle rigtig fine ting, jeg har den klassiske star taske i sort som jeg er rigtig glad for, men hendes nye kollektion hvor hun bruger læber er bare rigtig fin.
Clutchen koster 2800 kr. og fås også i sort, hvorimod tasken nedenunder koster 4500 kr.


God weekend til alle (overspringshandleringer :))

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar