søndag den 22. august 2010

lidt nyt

Nå, men det er jo lang tid siden der er kommet lidt nyt på bloggen(ift. tøj) så her er noget af det der er købt gennem sommeren:)


Den sorte kjole fra Zara, 579 DKK, som fås i butikkerne lige nu.
Den fik sin debut igår på MASH sammen med mine Louboutin
Mums det var bare godt og det var ikke sidste gang jeg var der

Et lille minde foran det fantastiske kød


Ballerinaer fra Zara til 399 DKK, fås pt og minder meget om dem Miu Miu laver, og så er de virkelige rare at have på.

Et sejlersæt fra H&M bukser på tilbud til 50 kr. og bluse kostede 79 kr.

Mine nye støvler fra Carla f, jeg fik dem på tilbud til 599 kr og man kan tage kæderne af og have en alm. sort støvle


Kjole fra Zara til 399 kr. den skal dog ses på, hvor den bare er rigtig fin. Der ligner den en nederdel med T-shirt.
blomsteret bluse fra Zara til 299 dkk som bliver perfekt til nederdele og jeans
Blazer fra Zara til 799 dkk, den har pufærmer og er i den lækreste kvalitet
Beige skjorte fra Gina Tricot(endelig noget der ikke er fra Zara :)) den kostede 159 dkk og kom altså med hjem

Det var hvad jeg lige huskede at tage billeder af

God weekend til alle

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar