fredag den 4. juni 2010

Topshop lækkerier


Min sommerferie er nu officielt startet, med min sidste eksamen igår.
Helt fri har jeg nu ikke, da jeg skal arbejde det meste af sommeren og jeg starter igen idag.
Der skal dog spares hen over sommeren, da jeg har frameldt SU'en.

Derfor er det første indlæg masser af lækre sager fra Topshop som ikke laver huller i pungen.



Disse to kjoler har den perfekte farve

Skal du være med på sommertrenden skal du have dig nogle ''træsko'' :) er ikke helt selv på det stadie endnu, men måske det kommer til mig langsomt. Jeg havde også i sin tid svoret at jeg aldrig skulle have skinny jeans.


Chanel havde masser af Tatoos på podiet og har man ikke råd til at bruge en bondegård på deres har Topshop også givet flere bud på hvad man kan tage på(og det gode, tage af igen).

Man kommer ikke udenom clutchen. Brug den istedet for en stor taske og dit look bliver lidt mere fint.


Sommer = nude og dejlige farver.
Skjorten er jeg helt vild med og nederdelen er allerede at finde i mit klædeskab :) ups

Skjorten vil jeg bruge med skinny jeans og lækre sommersandaler.


Store ringe kan man ikke få nok af. På et tidspunkt synes jeg, der var for mange dødningehoveder alle vejne, men dette er bare så fint dekoreret med blomster.




Hjerter med pil igennem og så med perler = I like

Har man lidt enkelt tøj på, kan det hurtigt piftes op med en lækker kæde.



Elsker nederdele og kjoler om sommeren, så der kommer nok lidt flere i skabet hen i løbet af sommeren.


Sommerkjoler =  I love


Kjoler kan man ikke få nok af og så i nude farver
Den med den ene skulder, fås hos Topshop i alverdens farver


En hat kommer du ikke udenom denne sommer.
Jeg troede jeg var smart, da jeg var i New York og købte mig en hat.
Jeg havde længe ledt efter en men kunne ikke finde den. Ja, så kommer man hjem og de er til at finde alle steder, typisk.



Nu vil jeg smutte i tøjet og gøre mig klar til arbejdet.

Rigtig god weekend til alle, jeg skal i hvert fald nyde den.

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar