onsdag den 12. maj 2010

ACNE

Acne laver nogle rigtig fine ting, men når man er på su må man prioritere og prisen er lidt høj for mig i denne tid :) Men smukt det er det.

Nå men jeg er især vild med deres FREE DRESS som fås i forskellige udgaver og i forskelligt stof. den ligger mellem 1200-1600 kr.








Denne kjole fås i tre farver og jeg synes den er rigtíg fin, den koster 1295 kr



Denne kjole er også rigtig fin og fås også i hvis, mener den koster 600 kr.




Nå men jeg må hellere komme i seng.
De fleste har sikkert fri imorgen, men jeg skal desværre læse til eksamen så der er ingen overspingshandlinger fra mig.

Dog blev det til lidt nyt idag, da jeg lige skulle købe en gave til kærestens far.

Det kommer en anden god gang.

Vi ses snart igen

B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar