lørdag den 27. februar 2010

Nye sko

Så blev det endelig weekend og dagen har været dejlig afslappende.
En god lang gåtur, køb af  nye sko og forbi min kærestes mormor med blomster. Nu skal jeg bare nyde lørdagen i sofaen :) elsker weekend.

Det blev også til en ny ven.
Som jeg har skrevet om for nogle dage siden var jeg forbi Gardenia og endelig fik jeg købt disse lækre støvletter.

Denne skønhed kostede 1299 kr. og fin det er den.
Glæder mig til at vandre New Yorks gader rundt i dem i slut marts.



Der var også en pige, der prøvede nedenstående og til jeans så de super fede ud og til 1199 kr. så er det jo ikke så galt. Men men men jeg har mine støvletter fra Zara med nitter så måske de skuklle lidt mere i brug.
Jeg er vild med at det er elestik og ikke lynlås i begge sider.


Rigtig god lørdag til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar