mandag den 23. november 2009

Back i CPH + ønskeliste fra Topshop


Så er jeg hjemme fra Århus og Odense, men turen gik desværre direkte på arbejde. Jeg fik heller ikke læst det jeg skulle, så min læseplan måtte lige justeres :)
Det har været en laang og trist dag, for ikke at glemme travl, derfor kommer der lidt nye ønsker til min liste, som snart er kilometer lang.
Alle ting er fra http://www.topshop.com/ og kan købes lige nu.
Hmm, jeg ønsker mig........det hele !

Jeg følger med i mange blogge, men jeg forstår ikke hvor alle de studerende får deres penge fra, mine er væk på et split sekund :( og jeg synes slet ikke jeg har købt noget

Denne måned bliver dog ikke så slem, min kæreste og jeg har besluttet os for ikke at købe gaver til hinanden iår, men forkæle vores nærmeste.
I år handler det det kun om familien og jeg kan næsten ikke vente til at give gaver :)

jeg glemte vist også at fortælle, at jeg hoppede på tilbuddet fra http://www.my-wardrobe.com/ og fik dermed 30 % på Rika starbag, mummelum, den har jeg ønsket mig længe og til en pris på 3500 kr. kunne jeg ikke sige nej.

Imorgen kommer dagen til at stå på læsning, ligesom hos M så mom ikke der bliver tid til at blogge(overspringshandinger)

God læselyst til alle jer der også snart skal til eksamen.

Jeg vil tage hjem og videre til mine forældre, der laver dejlig aftensmad idag.


B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar